Swedish gamedev community

Started by
25 comments, last by Independence 21 years, 1 month ago
Det går allderles utmärkt att länka till dina filer så att andra på 2k1 Community kan ladda ner dem, du kan sedan se hur många unika personer som har laddat ner filen. Det låter som en jättebra idé att skriva lite om det också, det skulle ialla fall jag läsa
// Independence
Advertisement
Måste erkänna att jag knappt använt svenska de senaste 18 månaderna eller så, förutom att prata förstås Skulle kanske vara en bra idé för att inte glömma språket, känns som jag skriver 10x mer fel på svenska än engelska nu för tiden. En avdelning ala GD Showcase / SourceForge är ett utmärkt förslag tycker jag. Ska kika in på siten nu
Lita på min support, en svensk spelutvecklingssite skulle vara jättebra.

PS
Jag leder ett 3D RPG projekt, Zureal som kan verkligen bli någonting stort och jag skulle gladligen skriva nån artikel om det, design över lag och annat som kunde vara kul

MVH
Fredrik Robertsson

Here I am, on the road again
Here I am, on the road again
quote:Original post by Independence
Det går allderles utmärkt att länka till dina filer så att andra på 2k1 Community kan ladda ner dem, du kan sedan se hur många unika personer som har laddat ner filen.


Såg det nu

Fast det jag hade tänkt var mer som 2DNow's Limelight

Altså en sida speciellt för att visa sina spel, och där folk kan skriva kommentarer. Jag gillar 2dNow's Limelight bättre än GDShowcase främst för att man ser små screen-shots på spelen i en lista.

Fast visst, det blir väl en del jobb att göra en sån sida, men det skulle vara en väldigt bra funktion som säkert skulle hjälpa att locka fler medlemmar.

Som sagt, bara en ide. Jag hjälper gärna till att bygga den.

Hej mä er sålänge!



[edited by - JackRabbit on January 28, 2003 4:48:02 AM]

[edited by - JackRabbit on January 28, 2003 4:49:04 AM]
Det ska inte vara så svårt att göra så att man ser ett screenshot av spelet ifall spelutvecklaren kan lägga ut screenshotet på nåt ftp konto. När jag får bredband ska jag fixa en webbserver så att man kan ladda sakerna direkt till sidan så man slipper att göra det med hjälpa av ftp konton. Att göra så man kan skriva kommentarer ska inte heller vara några problem tror jag. Men så länge kan ni ju skapa en diskussion med spelets namn där ni lägger upp bilder och där man kan skriva kommentarer och sedan länkar ni från beskrivningen på downloaden till den diskussionen, låter kanske krånglitg men det är det inte.
// Independence
Kommer den här diskussionen högst upp om jag skriver något i den eller?
// Independence
yah grokken nein jour nis jovour
Swedish please...
// Independence
~&^%^%!@&^(*@&(*&(*@#&$(*(*@# DNA NEHT TAHW?
"...and we all know what "undefined" means: it means it works during development, it works during testing, and it blows up in your most important customers' faces."----------Scott Meyers, "Effective C++"
Stor uppdatering i forumet! Kom in och forummera (disskutera)!!
// Independence

This topic is closed to new replies.

Advertisement