Jump to content
  • Advertisement
Axel_Luciano17

Create a videogame in Unreal Engine

This topic is 482 days old which is more than the 365 day threshold we allow for new replies. Please post a new topic.

If you intended to correct an error in the post then please contact us.

Recommended Posts

Buenos días a todos me presento, soy Axel y la programación estatal en lenguaje C ++ durante 2 años. No hablo bien inglés, lo siento. Ahora que tengo una idea sobre la programación de objetos que quieren empezar a desarrollar mi propio videojuego. Pero no encuentro buena información sobre cómo programar un videojuego. A lo largo de mi carrera aprendí a hacer programas de gestión pero no videojuegos. ¿Puede usted recomendar una página donde usted puede aprender sobre esto? Básicamente hago funciones, vectores, matriz, archivos binarios y texto, clases, ciclos, decisiones, punteros, conmutador. ¿Tengo suficiente conocimiento? Gracias.

Dejo un archivo con el mejor programa que he hecho que rejunta todo lo que se sobre la programación en c++.

130/5000

TPresto.rar

Edited by Axel_Luciano17

Advertisement

This topic is 482 days old which is more than the 365 day threshold we allow for new replies. Please post a new topic.

If you intended to correct an error in the post then please contact us.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Advertisement

Important Information

By using GameDev.net, you agree to our community Guidelines, Terms of Use, and Privacy Policy.

GameDev.net is your game development community. Create an account for your GameDev Portfolio and participate in the largest developer community in the games industry.

Sign me up!